وب رسمی باشگاه آزادی زیارت

FC AZADI ZIYARAT
وب رسمی باشگاه آزادی زیارت

باشگاه فرهنگی ورزشی آزادی زیارت
.........................................
تاسیس : 1357
.........................................
نام : برگرفته از پیروزی انقلاب اسلامی ایران
..........................................
نماد : رنگ های زرد و سبز (برزیل)
...........................................
رشته اصلی : فوتبال
...........................................

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

گزارش نخستین تمرین تیم فوتبال باشگاه آزادی

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ق.ظ

اولین تمرین باشگاه آزادی زیارت روز پنج شنبه در حالی برگزار شد که در این تمرین فقط 10 بازیکن حاضر بودند و این تمرین زیر نظر حسین آذررنگ و ابراهیم ایمانی فرد برگزار شد.
بازیکنان تیم آزادی روستای زیارت روز پنجشنبه در شرایطی دور هم جمع شده بودند که برخی بازیکنان به دلیل مشغله کاری و مسافرت در تمرین حاضر نبودند و این تمرین فقط با 10 بازیکن برگزار شد.
کمیل فردی ، محمود رجبی ، ابراهیم ایمانی فرد ، سجاد بهزادی ، علی عوضی ، وحیدرضا ایماندوست ، مهدی پورحاجی ، هادی قاسمی ، ابراهیم ساربانی و ابوالفضل بلالی بازیکنان حاضر در تمرین بودند البته سجاد انصاری که با تاخیر به محل تمرین آمده بود با لباس شخصی نظاره گر تمرین دیگر بازیکنان بود.
تمرین تیم با سوت حسین آذررنگ شروع شدو بازیکنان با دویدن به دور زمین و انجام حرکات کششی به گرم کردن پخود و سپس به کارهای سرعتی ، حفظ توپ ، شوت زنی ، پنالتی ، تمرینات قدرتی و سرزنی پرداختند.
در گوشه ای از زمین محمد فرهمند زاده بازیکن مستعد روستا که به تازگی به قرارداد 2 ماهه خود با پرسپولیس زیارت پایان داده مشغول به تمرینات انفرادی خود بود. او که قبل از تمرین تیم آزادی مشغول تمرین کردن بود در ادامه به بازیکنان آزادی ملحق شده و با آنها تمرین کرد.
حسین آذررنگ و ابراهیم ایمانی فرد که به تازگی کلاس های مربی گری خود را پشت سر گذاشته اند به تمرین دادن بازیکنان پرداختند.

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۱ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی